December 6, 2008

Taman dalam rumah!

berangan apa la pulak kali nih.. hehe.. tadi baru lepas nonton Deko Bersama Eric, tiba2 aku pun terpandang 'indoor garden' aku yg masih kosong... sama cam waktu mula2 beli umah nih dulu... huahuahua... one of the main reason why aku terberkenan sangat2 dgn umah ni is the 'taman dlm rumah' nyaaa... yer la... masa tengok sample house.. mmg la depa buat lanskap bagai dekat ruang 'indoor garden' tuh... tapi aku??? dah masuk 4 tahun duk sini... ruang tu tetap kosong.. kekekeke

shot dr dlm rumah...ada sliding door nak ke indoor garden

shot di dalam indoor garden

lepas tuh aku search2 balik dalam web eric tuh... aku jumpa la gambar2 dari salah satu episod Musim ke-4 Casa Impian (skrang dah tukar ke Deko Bersama Eric) yg eric pegi buat lanskap kat umah sorang yg sgt2 bertuah ni... (jeles tawww)

ada tak iras2 aku punya indoor garden? sikit2 la no.. hehe.. prasan btol

tadaaa!!! ini la hasil kerja tangan Eric dgn Terra Garden
sangat2 lawa... cek sokaaaaa... berkenan sungguh... nampak very the tenang


kerusi yg unik ni.. namanya 'kuda cinta'
so.. bila duduk berdua-duaan..mcm ala2 saling mengadap gitu

kalaulahhhhh Casa Impian ka... Deko Bersama Eric ka... mai buat audition sebelah utara nih... aku rasa... aku la antara orang yg terawal akan pegi beratur tuh... mana la taw.. kut2 nasib baik dan rezeki.. dapat la aku memenuhi angan2 aku yg lagi satu nih... wah3... sudah!!! byk btol berangannye... haipppp!!! pegi wat keja..

Selamat Hari Raya Aidiladha
lepas raya kita berblog semula

1 comment:

zedmagel said...

Cikmas dan suami,

Proses membina taman dalam rumah sebenarnya tidaklah payah sangat, cuma ada sedikit modal dan kreativiti sahaja. Apa yang saya lihat puan dan suami begitu berminat menghias rumah, saya fikir cikmas hanya kekurangan masa sahaja. Luangkan sedikit waktu jadikan rumah tempat tinggal yang paling anda sukai. Selamat mencuba dan berusaha untuk merealisasikannya.

WEBHOSTING & DOMAIN @ RM100/YEAR

NAMSAHAZ Webhosting - Affordable webhosting for everyone!