December 15, 2008

Sepintas lalu...

ari ni secara tak rasminya aku 'buka' kedai... buka gitu2 aja lah..sbb brg pun belum masuk habis .. and perabot pun masih ada yg belum masuk.. aku punya plan... pembukaan rasmi 1 Januari 2009... wat sementara waktu..ini lah yg ada... hasil aku berkurung 4 hari dgn family aku yg banyaaaakkkk sangat membantu dalam preparation nih....terimakasih bebanyak utk cikyon, ayah, akak2 aku yg dua org tuh..anak sedara aku yg bertiga... jasa kalian sangat2 dihargai...

kalau ada yg terrrrrlalu lalang kat area tuh...singgah2 la yaaaa... hehehe..special diskaun taw sehingga tarikh pembukaan rasmi....










2 comments:

Madam Casper said...

congratulation for pre-opening.....

cikmas said...

timakasih...nanti hg balik mai sini...singgah2 la no..harga mesti spesel utk kenkawan..hehe

WEBHOSTING & DOMAIN @ RM100/YEAR

NAMSAHAZ Webhosting - Affordable webhosting for everyone!