December 20, 2008

Aku nak onlineeee!!!!

ngeeeeee... aku rasa mcm x lengkap senarai xtvt aku kalo x boley online... huhuhu... jadi aku karang sebuah gurindam utk menyatakan hasrat nan terpendam...

bila duk di kedai... line tipon blum masyuk, jadi aku x dapat online...

bila x dapat online... aku tak dapat apdet blog...

bila aku x dapat apdet blog on de spot.. idea2 aku ilang mcm tu aja..

bila idea2 aku hilang... aku pun jadi bengong

bila aku jadi bengong... dengan web2 bisnes aku pun lambat apdet

bila lambat apdet... web pun jadi sunyi

bila web jadi sunyi... sunyi la henpon aku

bila henpon aku sunyi... aku pun tingat...

alangkah baiknya kalau ada line tipon di kedai

bulih la aku online...

sekian.....kesimpulannya...aku nak line tipon!

gurindam jiwa ini aku tujukan khas buat cikyon dgn ucapan dan harapan agar line tipon dimasukkan segera ke kedai itew sebelum kadar kesasauan aku semakin meningkat... arghhhhh!!! dush! dush! dush!

1 comment:

Madam Casper said...

cikyon sila lah alert..dgn keadaan cik mas yg sudah nak masuk red zone itu...

WEBHOSTING & DOMAIN @ RM100/YEAR

NAMSAHAZ Webhosting - Affordable webhosting for everyone!