December 25, 2008

Jom Pizza!!!

lepas tutup kedai ari ni.. aku ajak cikyon singgah Central Square Sg Petani jap.. nak beli neon paper utk project esok... wahhh.. macam la project juta2.. lepas beli2 tu... turun bawah cikyon tanya nak makan pe? ermmm.. tak kisah aaaa.. janji kenyang.. ehe.. dah depan pintu Pizza Hut tu kan.. so masuk je laaa... ni 2nd time masuk pizza hut dgn si nurin... 1st time kat Pizza Hut Tesco Alor Setar...

aku order Meal no.3 ja....ada 2 soup of the day... 4 breadstix... 2 pepsi... 1 regular pan pizza Royal Masala (feveret aku... sedap wehhhh)... dah minta budak pizza tuh amikkan baby chair utk si nurin.. senang sikit aku nak mengerjakan pizza tu satgi.. huahuahua.. bising aja dia duk ketuk sudu ataih meja.. ktung... ktang... ktung... ktang... hish.. aku sumbat je puting.. hahahaha

suka laaa berlakon muka inesen dia tuh... buat mata bulat

pastu..dia start tepuk2 meja.. abah dia bg plastik..feveret dia selain suratkhabar

pastu dia behave la sat... nampak breadstix dgn soup dah sampai.. dgn pepsi.. dah tak senang duduk plak... aku potong breadstix.. bagi dia sekerat.. huihhh.. kemain syiok lagi..

ini breadstix aku yg punya!!!

penuh perasaan la tuuu

sampai dlm keta on the way nak balik dia duk jilat sampai rebeh sebelah.. aku nak ubah la belah lain pulak.. dia renggah reyau tak bagi.. kuangkuangkuang...

tapi ok la.. next time boley bawak pi lagi.. yeyyy!!!

p/s: aku makan 3 keping.. hahahaha.. mau ka badan tak dabooommm.. errr.. selalu kalau join farewell party ngan geng2 opis dulu.. aku makan 2 aja.. tu pun konon2 kenyang gila... huhu.. lakonan semata2

3 comments:

Madam Casper said...

sejibik la muka abah dia nurin ni....heheheheheh mata bulat tu geram ooo, rambut curly dia tu

cikmas said...

tu la.. kamceng wooo depa dua...
tang rambut tu... kompom copycat..ckit lagi nak jadi alleycats.. huahuahua

Madam Casper said...

selalunya kalau anak dara mmg closed ngan abah. cam anak dara aku la tidoq bawah ketiak abah. kalau abah dia ada asyik melingkar ja ngan abah dia..dok bawah ketiak ja..ishh tension aku...

WEBHOSTING & DOMAIN @ RM100/YEAR

NAMSAHAZ Webhosting - Affordable webhosting for everyone!