December 30, 2008

Camna nak minta maaf...

bila citer pasal sms semalam tu kan.. tiba2 aku teringatkan 'kejahatan' yg penah aku buat dulu melalui sms... sbb apa aku panggil kejahatan... sbb sampai la ni aku duk rasa bersalah dan nak sangat minta maaf dgn org tu.. tapi macam mana haaa???

citer dia mcm ni.. masa study dulu kat matriks UUM dulu (ermmm dlm tahun '95-'96), dalam kelas aku yg ada lebih kurang 25 org tu... aku ni kena gossip ngan sorang budak Perak tuh... caitttt... malu wooo... rupanya dlm masa yg sama sorang klasmet pompuan kitorang nih.. suka la kat budak Perak tuh... aku nama kan budak pompuan ni ZA la ye... aku taw pun last minit aja.. dah dekat nak final year final sem dah... aku pon biasa aja.. bukan ada mende pun.. itu gossip aja punnn.. tapi aku mana la taw yg ZA nih mcm tiba2 ja takmo cakap ngan aku.. eh.. pehal pulak la minah ni..

besday aku dgn ZA sama okehhh ... 2nd April 1976... ish2 kebetulan sungguh... yg si budak Perak ni pun 1 hal.. buat 1 besday kad suruh kongsi 2 orang... ada ka patotttt??? klasmet aku yg lain mcm biasa la.. depa taw aja mamat tu buat kad, dipaksa2nya aku yg simpan kad tu... sbb konon2 nya kami kan kena gossip... depa kata si budak Perak ni sengaja buat 1 utk kami berdua sbb nak kaver line, tanak nampak sgt dia buat kad tu utk aku sorang ja... pandai2 la depa tuh... rupanya disebalik kad sekeping tuh... ada org yg terasa... aku tatawww and tak perasan pon... lepas tu aku tengok, makin lama dia macam cuba ngelak bila jumpa aku..

ok.. tup-tap-tup-tap.. lepas dah grad semua... dari kawan atas kawan... aku dapat no HP si ZA ni.. aku nih mmg suka jejak kasih dgn kengkawan.. so aku pun sms dia.. memula dia balas elok aja.. bila aku bagitau ja sapa aku dia torus senyap... ada ka patut?? sama gak bila aku tukar nombor.. so sekali lagi aku try.. dia layan.. tapi bila aku bagitau sapa aku.. dia takmo balas dah... lama2 aku pun jadi mcm marah gak la... mcm la aku kawen pun dgn mamat yg dia minat tuhhhh

so.. lepas dah kawen..of koz la ngan cikyon kannn...hehe... tiba2 timbui satu idea yg sangat jahat... aku guna HP cikyon antar sms kat ZA.. dia balas... banyak kali juga berbalas sms.. bila dia tanya aku sapa... aku just cakap aku ni kawan lama dia... sampai 1 hari tu.. cikyon kata dia mcm dapat 1 koll tapi bila jawab, org tu senyap aja... bila aku cek nombor tuh.. mmg sah area si ZA tinggal.. so konon2 dia nak mengetest sapa yg duk sms dia selama ni... so bila dia dengar suara jantan cikyon... maybe dia rasa ok.. aku duk sms menyamaq lagi lepas tuh... dia layan ok aja... sampai la 1 masa tuh... aku rasa bersalah yg teramat sangat... aku pun terus berenti sms dia... tak sempat pun nak eksplain yg sebenaqnya...

sampai skrang aku rasa 'jahatnya aku' buat kat ZA macam tu... macamana aaa??? apa yg aku patut buaaattttt???

1 comment:

Madam Casper said...

erkk..apa nak kata yer?? hg sms dia balik minta maaf jer..jika ada salah dan silap..maklum la thn baru hijrah...
tak leh ker cam tu???

WEBHOSTING & DOMAIN @ RM100/YEAR

NAMSAHAZ Webhosting - Affordable webhosting for everyone!