December 5, 2008

Rombongan Cik Kiah

auto publish - menaipnya kul 1 pg..hehehe.. sbb siangnya tuh..aku maybe seharian takde kat umah... rombongan cik kiah yg disertai oleh aku and 2 kakak aku akan ke Alor Setarrrr... yaaaa ... jalan-jalan? dak jugak... tugasan seterusnya... amik stokkkk untuk masuk kedai..

since cikyon keja ari ni... so aku pun ajak la 2 org kakak, cik idah (yg sulung) dan cikbee (nomot 2) aku tuh sebagai peneman... peneman? ishhh.. mcm meneman pengantin pompuan la pulak noooo... tapi hangpa percaya dak kalo aku kata... aku kawen dulu tadak sapa pun dr pihak aku pi meneman aku masa rombongan pengantin lelaki (cikyon la tuuuu) bawak aku pi umah depa??? percayalahhhhhh... huahuahua... macho dak aku?

aik...terflashback pulak... kan aku dah kata.. aku ni bila sembang... suka la melompat dr 1 cerita ke 1 cerita yg lain.. kekdahnya... jadi panjang lebaq la... tu yg selalu jadi karangan melampau tuh..

kamera? kena bawak la... nanti bulih aku buat laporan bergambar... esok kami togeder2 tanpa membawa anak atau laki memasing... wahhhhh... macam tiga dara pingitan gitu... erks... dara??? mak dara kottt... hantam sajalahhhh

cau cin cau

1 comment:

Madam Casper said...

aku pun masa nikah ngan en.atan mana bawak peneman...wakakkakaakkaka buat kaco jer hua hua hua

WEBHOSTING & DOMAIN @ RM100/YEAR

NAMSAHAZ Webhosting - Affordable webhosting for everyone!