December 31, 2008

Jawab tag kak maggie

tag ini dah lama kak maggie bagi.. baru ari ni sempat menjawab aihhhh...kaluit tak habeh2... okeh.. meh kita negok soklan2nyaaaa



1. Do you think that you are hot..??
hot temper ada la... kena tanya cikyon kottt... hahahahah..."cikyon, ai ni hot ke???" jgn dia jawab hotdog udah la ye

2. Upload a pic of you


3. Why do you like this picture?
sbb kami dua worang jaraaaaaang sekali gambor berdua... ntah la.. mcm malu2 kucen pun ada.. so bila ada tu.. aku mcm suka bebenor save merata.. dlm pc.. dlm HP... dlm purse.. kakakaka

4. When was the last time you eat pizza?
ermmm...ada la dlm minggu yg lepas...25 Dis 2008..dgn cikyon & nurin

5. The last song you listen to?
You Give Love A Bad Name by Bon Jovi... dengar Suria.fm kat kedai sambey aku karaoke sama... wakakakakaka

6. What are you doing rite now beside doing this...
sesekali nepuk montot si nurin yang tido kat seblah nih...

7. What name you prefer besides yours?
Khadeeja Nurin - sbb itu aku letak nama nurin gitu
Maya - sbb itu nickname aku di alam chatting dulu

8. People to tagged
(1) casper
(2) iza
(3) cikyon
(4) mikel jeksen
(5) keanu reeves

9. Who is no 1?
kawan aku kat langkawi...casper...sama sekota (kota kuala muda - tak penah cakap) tapi di alam cyber bertemu jua... hehehe... makyong.. sila jawab ya

10. Who is no 3?
asben gue... dia ngak ada blog deh...motif? saja bubuh.. mcm la dia nak jawab pon...

11. Say something no 5
hensem plus2... aku kenal dia... dia tak kenal aku.. so aku pun tak sure dia nak jawab ke tak..

12. How about no 4?
pelik tetapi benar... mmg wujud org cenggini rupanya... huahuahua.. mikel.. sila la ko jawab ini tag

13. Who is no 2?
owhhh.. iza ni... sama2 keja di Interworld Sg Lalang dulu.. lawa ooo.. mata coklat gitu.. sekarang dia ada di ostolia ngikut asbennya further study... bestnyaaa...

1 comment:

Madam Casper said...

aku kena tag??? larikkkkkkkkkk...wakakakakakak nanti aku jawab yer...

WEBHOSTING & DOMAIN @ RM100/YEAR

NAMSAHAZ Webhosting - Affordable webhosting for everyone!