November 15, 2008

Ya ampunnn... silap aku tak cek dulu

errr... entry yg tadi aku bitaw nak sidai baju kan... tadi masa amik keluaq baju2 dr washing machine... last sekali bila dah abih baju semua... aku nampak satu benda... alamakkkkk!!! thumb drive cikyon baguih punya duk ada sama dalam tu.. hamputtt!!! silap laaa aku tak cek dulu poket2 seluaq dia... tapiiii mmg aku tak penah cek pun dan mmg selalu jugak akan ada duit syiling + brooch + pin dalam washing machine aku tuh... ngeeeeeee.. kadang2 kalo duit kertas tuh...sampai kering balik berjemur sekali dgn seluaq2 tuh.. last2 bila cikyon seluk2 balik, dia seniri la yg jumpa duit dia.. hehehe.. jujurkan aku ni? tak amik pun duit dlm poket dia... wahahahaha

tapiiiii yg thumb drive tu cemano? what to do?! what to do?! setaw aku dlm tuh dia simpan semua report2, gambaq2 and drawings site dia.. ya ampunnnn... cemano nak habaq kat dia nih... errrrr... nak tipon... tak tipon... nak tipon... tak tipon...

sorry abg... daku x sengaje k... nanti ganti balik ler... (bayaq installment bulih?)

3 comments:

Madam Casper said...

gasakkk...

hg hair dryer kan dulu pas tu hg test leh guna ka dak gi, kalau leh guna hg transfer semua file masuk thumb drive baru la..

ishhh abg bintik aku dah 3 kali dah henpon dia kena putaq ngan washing machine,,,last dia bg kat abang..semalam aku check hp tu dok dlm washing machine lagik,,tah leh guna ka dakkkk

cikmas said...

hair dryer tadak...tu aku dah jemoq kat panaih, harap2 ok la...
nohhh hg lagi dasat... henpon yg besaq pun masuk mesin... wakakaka

cikmas said...

fuhh..nasib baik oke itu thumd drive..lepas kering..cikyon balik, dia testing guna..semua file2 dia selamat...hehehe..

WEBHOSTING & DOMAIN @ RM100/YEAR

NAMSAHAZ Webhosting - Affordable webhosting for everyone!