November 14, 2008

Ermmm..bau shedapppp

ni ler keja si kenit nih time2 tengari... guling2 atas toto dia... pastuh 'teropong' kekeke... (abaikan background siku & buku lali abahnyer kat blakang tuh yer..anggap la 'prop' semata2 hua3)...

langkah pertama... '4oz susu yg mama wat kasi masuk lam perot'... ("apa laaa yg mama aku duk wat dgn benda alah ni tertonggeng depan aku ni" - aku rasa itu ler yg nurin pk time aku duk amik gambar dia nih.. ahahaha)


next...minum sampai habes...burpppp... alhamdulillahhhh... hishhh... sememeh btoi...
pastu... peluk bantai busyuk... ermmmm... bau shedapppp... errrr...ngape tiba2 rasa beraaaattt jer mata nih...(apa lagi laaa yg mama aku duk buat nih...aku nak tido nih...)

eh...dah zzzZZzzzzZZzzzz....

4 comments:

Madam Casper said...

adoii cikmas...anak dara hang ni comeii sungguh la.geram aku tgk ngan mata bulat dia tu...ishhh,...calon menantu ni ..anak teruna aku ada 3 kah kah kah...
debab gak dia no...tak pa janji dia sihat sudah la....

cikmas said...

bulih...bulih..nak buking siap2 ka? ekekeke

Madam Casper said...

hik hik hik tapi hg jgn la minta keta merc ka umah banglo ka bankrap aku aihhh

cikmas said...

ala..len la kalo anak aku tu jd artis.. bulih la demand2 nih...

WEBHOSTING & DOMAIN @ RM100/YEAR

NAMSAHAZ Webhosting - Affordable webhosting for everyone!