November 27, 2008

Semangat yang hilang

3 hari menghilang... sbb apa? pertama.. aku sakit mata... adehhh.. maybe sbb aku suka2 hati pakai contact lens lama pastu nak tidoq malas nak buang.. ngeeeeeee... tapi sakit seblah jer.. kan.. merah cam org bela hantu raya jer.. huahuahua.. tapi aku tak bela la hantu raya... aku bela pasaraya ja.. sbb aku suka duk pi sopping sana.. kira aku bela dia la tu kannn....


sbb kedua.. semangat yg hilang... ngapa hilang semangat.. ya lah..masa aku berkobar2 nak jadi usahawanita yg berjaya (kuang3 - ayat skema) ada saja halangan n dugaan... kenkadang rasa mcm tak jadi kenyataan dah impian aku ni... tapi alhamdulillah... jalan semakin lurus (ayat apa nih??? - blasah ja lahhh)... aku harap semuanya akan ok sampai hari pembukaan nanti...insyaallah...


ni aku kaver balik laporan2 tertunggak 2-3 hari lepas...hehe.. baca pi lahhh citer basi ponnn...lokasi: kat kedai supplier yg aku duk pi amik stok tu lah... tempat ni la aku duk ulang-alik pi boleh kata tiap2 minggu.. hari ahad... ala2 pengunjung setia gitu...

ni minta izin dr tuan kedai taw nak amik gambaq, bukan gambaq curi.. hehehe.. ekceli minta izin amik gambaq perabot dia ja.. sbb nnt kedai aku nak kena ikut konsep kedai dia... dah ala2 francais kan... mesti la nak kena ikut gak serba ckit...

meja cabinet untuk display bracelets


yang ni isi di dalamnya... nampak dakkk.. bling2 tuh...


atas yg gantung2 tuh aksesori cam bracelets n necklace
kat bawahnya brooches


sini bangle dengan earrings...macam adaaaa


yg ni..eh..tetiba ja enterprem dua beranak ni...
abaikan muka den yg bagaikan bulan penuh dan lengan den yg bak PEPAYA tu ya..


nota: all pics photoghraped by cikyon

kesimpulannya... apa yg aku lalui dalam nak merealisasikan impian nih... taklah semudah bagai dikata... aku kena tekadkan semangat ... aku taknak apa yg berlaku pada orang lain yg seangkatan dgn aku terjadi pada aku jugak... nggak sanggup deh... selepas apa yg dah aku korbankan dan laburkan... to all my frenz out there... wish me luck!!!

1 comment:

Madam Casper said...

cayalah...x lama lagi hg akan bergelar tokeiii...

aku suka,,,,,

WEBHOSTING & DOMAIN @ RM100/YEAR

NAMSAHAZ Webhosting - Affordable webhosting for everyone!