November 28, 2008

KFC Sundae Vanillaaaa

ngehngehngeh... pagi2 buta blasah eskrem... ekceli beli semalam... lepas cikyon bawak kitorang pegi hantar dokumen ke opis dia.. dia ajak makan di CENGKIHdotcom... tapiii masing2 mcm kenyang lagi makan nasi ayam petang tuh.. so.. memula aku kata beli burger tepi jalan ja lahhhh... tapi tiba2 aku tringat whipped potato KFC yg hangat2 tuh... aaa.. jom kita pi KFC lahhhh

cikyon bawak pi KFC taman sejati... take away ayam 3 ketoi... large whipped potato... 2 sundae... dah balik umah lepas nurin tidor.. makan2 ayam n whipped potato bagai... burpppppp... kenyang la pulok... simpan dulu lar dlm fridge...

bangun pagi nih...ermmmm...cikyon pun takde..pukul 4 pagi tadi bertolak ke KL dgn member kerja dia... lepas nurin nyusu tadik..tiba2 aku tringat sundae aku... pagi pon pagi laaaaaa... cek tak kesahhhh..... jom brekpesss... huahuahua

2 comments:

Madam Casper said...

waaaaaaa eskremmm sedapnya....semalam lepas jumpa kak red tu aku pun terjah KFC, budak2 kalut nak makan....tapi tak amik la eskremmm

cikmas said...

tu la... tetiba terasa nak makan whipped potato hangat2...sedappp.. eskrem tu..aku order 1 ja..tiba cikyon duk cuit2 tangan aku...owhhh.. nak jugak.. kekekeke..

WEBHOSTING & DOMAIN @ RM100/YEAR

NAMSAHAZ Webhosting - Affordable webhosting for everyone!