November 13, 2008

Kena marah dengan misi..hampess!!

kuang3..bukan nurin yg kena marah..mama dia la kena... 09/11/2008 pegi pusat kesihatan ibu & kanak2 sg petani...kena timbang.. ok...ada peningkatan.. 6 kilo dah..patut la sakit segala lutut, pinggang mama kalo dukung nurin lama2... hehe.. makin membesar nampaknya...

misi yg 1st tu..tanya masa nak timbang...aku bitaw la dah 'makan' nestum (campor ngan susu, tarok dlm botol susu).. dia gi tulih atas kad tuh plak..masuk jer bilik misi lagi sorang nun... abis aku di pot-pet-pot-pet kannyer...adoiiiii.... sabaq je lahhhh... aku mmg taw dlm kad tu pun kata..4 bln ke atas baru bleh makan..tu pun nasik yg di blend... tapi masalahnya dier nih.. lapor memanjang... susu 4oz kenkadang x cukup...(rakus sungguh anak dara nan sorang nih)

kakak2 aku yg dua org tu pun kata "OK", mak mertua aku pun cakap "takpa"... so..aku pun kesiankan dia..bagi la nestum "Rice+Milk" tuh aaa... pegi nursery pun ada lagi sorang geng dia umor 4mths++ pun dah start nestum... so..ape masalahnye???

misi tu kata..kesian kat usus dia la...kena keja kuat la..boleh jadi kanser usus la..takut nanti dia tanak nasik la (sbb dah rasa nestum tu manis2 skit).... aaaa... abih camno??? somi aku suruh stop terus ja.... aku kesian si kenit tuh... lapor.. lapor.. lapor.. huhuuuu...tapi misi tu kata..kalo dia merengek gak dah masuk 5 bulan nih...baru bagi makan... tu pun nasik... yg di blend.. BUKAN nestum... alahai... eden tak kisah apa pun... janji anak dara den tak kelaparan...

ermmm...tak sabar nunggu nurin masuk 5 bulan.. abis segala resepi mama akan try.. wakakakakaka.. mcm boleh makan pun...

bubbye..nanti citer lagi

p/s: gambar lengan nurin yg mcm body builder x dapek nak upload..

3 comments:

Madam Casper said...

wah depa ni saja tau kadang2....eleh anak depa pun tah2 bg makan jugakk..jgn bimbang teruskan usaha mu bg nurin makan....

cikmas said...

tu la..anak kawan cikyon tuh... baru 2 bulan dah bagi makan biskut Farley's Rusk hg taw dak..lagi sakan... aku nak bagi.. tapi cikyon tak bagi..huhu...camno?

Madam Casper said...

ooo ya ka..tapi aku pun bg budak2 ni makan bila dah 4 bulan. bg nestum ngan biskut farley tu laaa

WEBHOSTING & DOMAIN @ RM100/YEAR

NAMSAHAZ Webhosting - Affordable webhosting for everyone!