November 20, 2008

Sebab apa?

nahhh... hantam sajalahhh.. aku mmg suker biru... hahahahaha...

ermmm..cam takde idea nak merapu-kepunden-parang-sekeper ari nih...

sbb apa? sbb ari ni, aku n gengs peniaga wmc pegi terjah & spam kat blog sorang 'amoi' nih...

sbb apa? sbb dia sesuka ati spam ajak warga2 wmc pegi ke blog dia.. kira peniaga TAK BERDAFTAR lah ni.. atau bahasa lain pendatang tanpa izin... abih kami huru-harakan shoutmix dia... tapi dia delete semua..

sbb apa? sbb kami pun suka2 bubuh link ke web/blog kami juga.. kakakakakaka... lepas tu kami (aku laaa yg mula tu) pun menyamaq

sbb apa? saja laaa nak tengok.. pasai bila kami pakat2 posting yg mula2 dia tak respon pun.. taw2 semua dah delete... alih2 bila aku menyamaq jadi.. errrr... errrrr... ct_nurhaliza... punya la dia jawab posting aku... hahahaha... tapi aku tak rasa bersalah pun...

sbb apa? sbb yg paling aku tak gemar, namanya terdiri dari 3 perkataan... tak paham? cha ya nun alif lah... dah kat luar pun korang nak konker... takkan kat web pompuan2 melayu pun korang nak masuk... gimme a break

sekian...

AMARAN: jangan tiru aksi2 yg telah aku lakukan... tak bahekkk... (tapi aku tetap buat :P )

No comments:

WEBHOSTING & DOMAIN @ RM100/YEAR

NAMSAHAZ Webhosting - Affordable webhosting for everyone!