November 20, 2008

Keli Bakar + Air Asam

my lunch 4 today... nasik + kuah kari ikan + ikan keli bakar +air asam + jelatah/acar timun ... sponsored by cikyon dengan ucapan "tengookkkk... punya sayangnya... siap tapaw nasik bawak balik"... hehehe.. tenkiu abg.. i lap u lahhh
maleh nak hidang 1-1 bagai.. semua kasi taruk 1 pinggan
kecuali air asam tu lah... gilerrr.. kang ada yg tidoq dlm toilet
hehehehe

yg best lagi.. petang ni pon tak payah masak... yahuuuuu!!! aipp..aippp... bukan malas ok.. cuma aku akui sejujur-jujurnya... aku mmg failed bab2 masak-memasak nih... tak kreatip... tak terer... selalu masak lauk simple aja...

ermm sbb apa tak yah masak? sbb adik ipaq aku nak mai umah, so petang nih pi amik dia.. nurul nama dia... study kat politeknik kulim.. so.. petang2 nih...jalan2 ke Kulim Hi-Tech lahhh... yiba-yiba..andreee...andreeee

5 comments:

Madam Casper said...

tu dia ikan keli...penuh pinggan aih..berselera aku tgkk

tu nama amik kesempatan tu hahahahahah lari dr tak yah masak..bijak-bijak

cikmas said...

haaaa..sedap wooo aku ngap2 tadik...

hehe.. mmg la..taw takpa.. tambah plak dia seniri kata... "ptg ni takyah masak la" huiii.. berbunga2 hati den mendengaqnya...

Madam Casper said...

cehh diri sendiri yg kata ka??? aku ingat cik yon yg bg mesej...gasakkkkk....tak pa tak pa sekali sekali bila lagi nak amik kesempatan noooo

cikmas said...

bukan aku lar..cikyon yg kata... huhu..i'm innesen ... ahaks

Kamsiah yusoff said...

POLI KULIM,DEKAT SGT DGN UMAH SAYA..HUBBY SAYA LAK KEJE KAT SP

WEBHOSTING & DOMAIN @ RM100/YEAR

NAMSAHAZ Webhosting - Affordable webhosting for everyone!