November 27, 2008

Kosong???

ni la.. no lot kedai yg aku sewa tuh...No.20, Jalan Tunku Haminah 1, Taman Tunku Haminah, Sg Petani... kat mana tuh??? ala... kat tepi Jalan Cinta Sayang tuh... kalo dgn Cinta Sayang Golf Resort & The Carnival tuh... tak sampai seminit dah...
No.20


itu cikyon (baju belang) tgh bincang dgn Ah Peng pasal renovation


ni..bukan merc aku..hehehe
pandangan depan kedai..nun nampak dak jalan cinta sayang? keta duk lalu lalang


tadaaa!!! luaih terbentang aih.. kosonggg!!!


errrr..motif? saja ja..hehe..washroom ada 2..lagi satu gambar kelam sgt...ada shower gitu


ni konon2 tempat aku la...


eh...'jiran' udah nak mula operasi..ini sudah bagus..
kedai perabot nih..tu kotak2 and sampah2 abaikan..depa duk kemaih tak habih lagi...

abih sesi ukur-mengukur nih...sesi makan2 kat seblah.. ada restoran... De'Love namanya... ada Thai food... Western food... mcm2 adaaa... makin gumuks la aku..kedai makan duk seblah... kat hujung seblah restoran nih... ada mini market... takdan nak snap gambaq.. susah btoi sambey duk dukung assistant nak amik gambaq.. berebut henpon..

2 comments:

Madam Casper said...

bila nak start renovation....pas tu leh wat shop warming

cikmas said...

esoknya tuh Ah Peng dah start buat... rasanya dlm minggu depan camtu siap la...

byk lagi wooo menda nak kena buat sebelum bleh buat upacara pembukaan rasmi..hhuahuahuahua...

perabot la..signboard la..barang la...lampu la...aircond la...

tapi u dun wori..aku akan jemput..insyaallahhhh..mai nohhhh

WEBHOSTING & DOMAIN @ RM100/YEAR

NAMSAHAZ Webhosting - Affordable webhosting for everyone!