January 3, 2009

Kastemer mata biru..

wahhh!!! hari ni aku sorang di kedai.. kakak2 aku cuti, pakat hantar anak2 balik asrama... tiba2.. ada la kastemer mata biru masuk... dgn dua anaknya sorang berambut blonde dan lagi sorang... ala2 brown gitu... omakkkk!!! mampuih den nak spiking london nih...

dia duk tengok2 tudung bawal.. erk... biar benar.. minah saleh ni nak beli tudung.. so.. aku pun memberanikan diri la pi tanya dia... errrr.. toksah citer la no ayat apa aku cakap kat dia.. lintang pukang aku spiking.. nervous punya pasai.. wakakakakak... owhhhh rupanya dia nak pegi kenuri kawen and nak beli tudung nak matching dgn baju dia yg kaler pink.. pastu nak beli lagi selai utk hadiah kat pengantin... dgn anak dia yg 2 org yg boleh tahan lasaknya - abih satu kedai depa round, sampai ke belakang counter depa pi...

yg gegirl tuh, asyik promot suruh mak dia beli macam2... "mommy.. mommy.. this pin so cute.. why don't u take this one?"...satgi pulak... "mommy.. mommy.. look at this.. this one got love shaped.. u can wear it with your scarf"... huih.. semua dia berkenan... at last mak dia beli 1 tudung hitam utk hadiah.. yg kaler pink x brapa matching dgn dress dia... so dia x amik...

ok.. enuff about si mata biru... aku nak citer rentetan peristiwa baju tersilap harga tu... dah selesai... dah dapat trace sapa orangnya.. tq to cikyon... dan baju tu selamat dikembalikan dan duitnya selamat dipulangkan.. alhamdulillah.. .. i'm happy!!!


No comments:

WEBHOSTING & DOMAIN @ RM100/YEAR

NAMSAHAZ Webhosting - Affordable webhosting for everyone!