January 3, 2009

Jejak kekasih...

dush! dush! dush! itu title sepatutnya Jejak KASIH.. bukan Jejak KEKASIH.. heeee.. saja la.. nak menimbulkan unsur2 kesaspenan di situ...

dengan sapa? aaa.. lagi sorang member masa study kat UUM dulu... wahhh.. ini kira dah dekat 10 tahun la.. baru ketemu semula di alam cyber.. mcm aku dgn kak maggie ari tu... di alam blog bertemu jua.. yg ni aku jumpa di friendster ... kawan aku ni... ninie namanya.. mek kelate.. kecik molek aja...

aku suka.. kalo jumpa kawan2 lama mesti aku tegur atau try contact punya.. ini wolang tatak sombong punya lorrr... yg semalam aku terjumpa ni.. salah sorang geng three stooges masa matrik UUM dulu.. mcm 3 abdul pun ada.. hohoho...

best taw dpt jejak kasih.. ermmm.. itulah magik nya alam cyber nih... di sini aku bertemu cinta.. di sini aku mula berbisnes.. di sini aku jumpa kembali kawan2 yg lama... di sini juga aku menambah kawan baru...

mesin yg kak maggie panggey mesin lagha ini.. sebenarnya.. memang melaghakan.. huhu.. tapi... bila duk depan ni.. tak sedaq masa berlalu...

No comments:

WEBHOSTING & DOMAIN @ RM100/YEAR

NAMSAHAZ Webhosting - Affordable webhosting for everyone!