January 28, 2009

Brrrrr...sejuknyaaaa

kemarin pi kenuri di kg bujang, bedong (baguih no.. walopon dah kawen org2 kg kat sini tetap dipanggei org bujang tuuuuu)...

pengantin lelakinya polis.. so dia pakai mcm uniform putih dgn sluar biru gitu.. siap ada tembak2 gitu.. brapa das ntah.. aku lupa plak nak kira.. mana daknya sekali meletop.. sekali tegezut.. adoiiii.. copot jantungku.. pastu pengantin pompuan katanya misi.. eh.. kalo yg lelaki polis pakai uniform masa sanding.. ngapa yg pompuannya tak pakai baju misi no.. baru syiok.. tak gaduh laaaaa org sibuk2 tanya... anak tona keja apa? anak dara keja ka? tengok baju aja dah tauuuu...

tapi apa2 pun.. lauknya mmg sedappp (lagipun aku mmg tgh lapaq masa sampai sana), makan x hengat, takdan nak tengok kiri kanan dah aih...

balik kenuri... singgah jap di air terjun Tupah... berkobar2 aku nak terjun tiruk... tapiiiiii sampai2 aja kat sana.. lomah semangat den... ayaq tadakkkkk.... sikitnyaaaaa... takat nak rendam buku lali lepaih la (ayat perbandingan melampau)... cehhhhh... tapi mmg sikit ayaqnya.. tak cukup utk aku mengodek dgn gembiranya... tapi alang2 dah pi... aku naaakkkkk jugak bagi nurin testing mandi...

baru rendam buku lali aja dia dah nangis... ketaq2 tangan.. brrrrrr... sejuuuukkkkkkkkk... pastu aku rendam sampai betis... tengok dia makin ok.. so aku gi salin baju... astaga!!! teruk gila depa punya bilik mandi/toilet- KOTOQ DAN HANCING YANG TERAMAT SANGAT - mau muntah ijao kalo lagi lama aku dlm tuh... gilaaaa... tengok dari luaq, memang segak bilik ayaq tuh... tapi sekali ko masuk.. baunya menusuk lobang hidung wooo...

siap berpakaian renang (sah2 la bukan bikini kannnn) aku pun bawak nurin berendam.. eh.. 'berenang'...
lama gak kami berendam... dia ni asyik laaaa duk jilat ayaq tuh... tah apa la yg dia duk pikiaq tuh...yg abahnya keja duk suruh naik.. hehehe.. kesian tengok anak dara dia sejuk la... dah naik aku pakai salin baju kat tepi ayaq terjun tu aja.. tak sanggup nak masuk bilik tu utk kali ke-2...

eiii.. len kali kalo nak pi Tupah.. better la bawak khemah kecik tuk camping tuh... senang tuk salin baju... jgn la duk harap bilik air depa yg indah rupa dari bau tuh, cehhhh... hancingggg!!!!


No comments:

WEBHOSTING & DOMAIN @ RM100/YEAR

NAMSAHAZ Webhosting - Affordable webhosting for everyone!