February 23, 2009

Jawab tag casper

huihhh..lama x menghapdet blog....daku kebizian.. mengubahsuai web mybutik2u...sibuk menjahit tudung...sibuk dgn si kecik tuh yg aktif nya teramat2 sgt... bayangkanla.. selagi aku tak tidor time2 cenggini.. .dia pun tak tidor.. merayap merata.. memanjat sana sini... wooooo...sgt tidak reti duduk diam itu budakkk

tapi takpa..dlm kebizian yg melanda nih..aku nak jawab gak la tag dr casper ni...pesanan ibu mengandung..satgi aku tak jawab..sian anak dia kemponan tag ibu dia tak dijawab..hehe

TANDA TANDA

1. Tanda2 kamu badmud?
=> ermmm...senyap..diam..malas nak cakap, sbb bila cakap takut keluar perkataan2 yg boleh menyakitkan hati orang dan membuatkan aku menyesal

2. Tanda2 kamu marah?
=> lebih kurang macam yg badmud tu la...(anak saapppaaa la badmud tu nohhh)

3. Tanda2 kamu sinting?
=> sinting tu senget ka?

4. Tanda2 kamu malu?
=> sengih...menunjukkan gigi ku yg jarang..hahahaha

5. Tanda2 kamu sedang cemburu?
=> eiiii..malaih nak citer..mcm2 la haku buat..

6. Tanda2 kamu sedang sedih?
=> ayaq mata turun berjejeran..mcm empangan pecah wooo.

7. Tanda2 kamu tengah gumbira?
=> gelak besaq...wahahahahaha..gitu la bunyinya



APA
1. Apa warna baju yg kamu pakai sekarang?
=> baju tidoq pink karerrr...

2. Apa kah kamu termasuk orang yang suka shoping?
=> tetttt!!! saploh markahhh

3. Apa kah kamu percaya love at first sight?
=> ermmm...dak jugak...aku selalu last menet baru perasan yg aku suka org tu..cehhhh..lambat pikap kot`

4. Apa yg ingin kamu lakukan skrg?
=> duk pulun nak tidoqkan nurin..(dia duk mai panjat blakang plak dahhhh)

5. Apa rasa di hati kamu saat ini?
=> rasa2 mcm tadak rasa apa kot

2. Bila saat terindah dlm hidupmu?
=> banyakkkk

3. Bila kali terakhir dimarahi ibubapa ?
=> ish...zaman budak2 dulu hingat la..lepaih tu dah lupa...makan kepala ikan byk sgt..lupaaaa

4. Bila kali terakhir ehem ehem ehem?
=> apooo???

5. Bila kamu akan married?
=> aku dah kawennn... 8 tawon dahhh


BAGAIMANA


1. Bagaimana jika ada org yg buat kamu sakit hati?
=> buat derk..pastu tunggu masa yg sesuai nak blasah dia

2. Bagaimana kalau ada org cakap kamu lawa/hensem?
=> kembang punkok..hahahaha

3. Bagaimana jika ada teman kamu, meninggalkan kamu?
=> dia lari pi mana?

4. Bagaimana jika ada org yg tidak suka sama kamu?
=> ada aku kisah?

5. Bagaimana kalau ketika kamu bgun, kamu dikelilingi api?
=> cari henpon dulu laaaaa

6. Bagaimana jika kamu keseorangan?
=> tenet..tenet..tenet

sekian...sy dgn ini telah menyiapkan tugasan sy...skrang sy mau pegi tidorkan itu cikyon junior... haiyaaaaaa!!!!

1 comment:

Madam Casper said...

lama nya hg sengapp....aku ingat pi mana la...

nanti tepek pic baru anak dara tu..lama tak tgk dia..rindu laaa

WEBHOSTING & DOMAIN @ RM100/YEAR

NAMSAHAZ Webhosting - Affordable webhosting for everyone!