February 24, 2009

Gambaq terbaru budak tu

ehe..atas permintaan ibu mengandung, aku buh la no gambaq budak ni...hangat2 lagi ni..baru tangkap taksat..teruih upload...

dah masuk 7 stengah bulan ari ni...makin aktif...tak taw duk diam...tak boleh merangkak lagi...gigi lum tumbuh..tapi dah boley duduk & start memanjat... makin "rajin mengemas"..abis bawang2 & cili kering aku pun dia "tolong kemas"... hehehe



ni renggah reyau sbb berebut mouse ngan aku..ngeh ngeh ngeh...henpon ataih riba pun nak jugak...tamak sunggguuuuhhhhhh



tapi dlm duk reyau..aku nyanyi ja lagu pok-amai-amai...terus berenti sat, tepuk tangan dulu, pastu sambung renggah

3 comments:

Madam Casper said...

hehehehehe
nurin buli mama yer...hihihihi
geram tgk muka dia dan rambut dia tu...ishhh cam nak gigittt

cikmas said...

tu la..aku pun heran..dia buli aku kaaa...aku buli dia..harharhar...

rambut makin sehari..makin bergulung2...ish..kekdahnya, anak dara aku ni kompom masuk kelompok alleycats kottt

zuwaidah said...

comei mcm mak diaaaa

WEBHOSTING & DOMAIN @ RM100/YEAR

NAMSAHAZ Webhosting - Affordable webhosting for everyone!