May 8, 2009

entry merapu

tah apa la aku nak merapu nih...hmmmm... tapi rindunya nak berblogging.. ahehehe... kalau seblum ni, satu hari aku boleh posting 1 - 2 entry..tapi la ni..sebulan nak dpt satu pun peritttttt

takdan..takdak masa...kalut...

ermmm..nak citer apa yek...

pasal nurin - masih lagi dgn kegilaan dia... tak caya???ni kat atas feri..sempat la eksyen jadik driver jap..ciwi btoi..dah duk ataih feri takmau naik keta plak dah...haru sungguh

ni kat pintu masuk G-mart..keluar2 dari kedai kain ada menda alah ni pulak...haiyaaaa
aku bubuh 5 kupang..kluaq la lagu my fair lady tu..mengodek2 lebah tu terbang...yg dia pulun duk putaq steering...
adoiiii..ganaz anak dara aku


ermmm..tak lama lagi nama kedai aku dah nak tukar..aku dah terpaksa tarik diri dari menjadi cawangan Zinni di sg petani...panjaaaaaaang citernya... :D skrg dlm proses nak konon2 nya membina jenama sendiri gitu...
ni la yg aku maksudkan... nak kenalkan jenama mybutik2u.com pulak...bermula dgn tudung... lepas ni.. mana taw..boleh buat bajukurung, jubah dll pulak kan...

huih..kerana nak memenuhi permintaan yg makin bertambah (alhamdulillah) ni lah..mesin jahit pun bertambah... awal2 dulu...cuma ada 2..1 mesin epal kakak aku...lagi satu..mesin jahit antik arwah mak punya...gedek-gedek-gedek aku duk menjahit mcm manisah dlm citer labu-labi tuuuu...

haaaa..pastu..baru la beli mesin jahit tepi & mesin jahit lurus industri tuuu...laju sehhh...memula jahit asyik terbabaaassss aje..hehehe... dan 2 hari lepas...dah tambah satu lagi... harap2 makin laju menjahitnye... tapi dah terer ckit skrg....kalo rempit pun, tak la terbabas aja kejanya..hehhh

ni akak2 aku yg 2 org tu..posing ngan mesin memasing..kakakakaka...buat iklan jap

1 comment:

Madam Casper said...

huh apa cer cik mas??? aku pun ada cer gak nk bg tau hang...tp lebih kepada cer sengal la...wakakakakak....

WEBHOSTING & DOMAIN @ RM100/YEAR

NAMSAHAZ Webhosting - Affordable webhosting for everyone!